نیروهای سپاه پاسداران در یک اقدام جنایتکارانه، بامداد پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵، محل اقامت دو برادر فعال را هدف قرار دادند. در این حمله مسلحانه، میثم ویسی و مجتبی ویسی، دو برادر فعال فرهنگی کورد اهل کرمانشاه، جان خود را از دست دادند.
بر اساس گزارشهای مستقیم از منابع مطلع، مأموران امنیتی حدود ساعت ۴ بامداد محل اقامت مخفیانه این دو برادر را در روستای قلعه کهوش از توابع شهرستان دالاهو محاصره کردند. متأسفانه نیروهای نظامی بدون هیچگونه هشدار قبلی یا فرصت تسلیم، به سوی این محل آتش گشودند. با این حال، شدت تیراندازی به حدی بود که هر دو فعال مدنی در همان لحظات اولیه جان باختند.
در همین راستا، گزارشها از سرنوشت نامعلوم یکی از همراهان این دو برادر خبر میدهند. نیروهای امنیتی فرشاد حاتمیپور را در جریان این حمله ناپدید کردهاند. در واقع، تا لحظه انتشار این خبر هیچ اطلاعاتی از مکان حضور، وضعیت جسمی یا بازداشت احتمالی او در دست نیست.